05.03.2019

Mi-a fost dor de tine.
Acum e la moda Facebook. Sa scrii , sa faci multe în el.

Dar uneori este fara suflet. Doar ceia ce vrei sa pari in fata oamenilor.
Da, acolo suntem așa cum vrem sa ne vadă cei care ne cunosc.
Dar unde rămân sufletele noastre? Undeva ascunse.

Cred că acum am și mai multe de spus.
Prea multe am schimbat în viața mea in ultimii ani.
Prea multe am inceput sa înțeleg.
Prea multe am inceput sa vad.
Mult prea mult.
Cuvintele curg de la sine. Nu le născocesc.
Uneori îmi este prea greu sa gândesc limpede din cauza emoțiilor.

Emoțiile. De cate ori mi-au jucat festa in aceasta perioada?!
Dar trec. Acum îmi este mai ușor. Le conștientizez. Și deseori la moment.
Am frica că cei din jur nu vor accepta multe lucruri. Și nu le fac.
Am nevoie de încurajare. Dar numai eu o pot face. Singura.

Am nevoie de voință că să-mi fie tot una ce gândește un invidios despre mine. Atât.
Unde ești voința mea?
.

Comentarii

Cele mai citite articole